Ügyfélelégedettség-mérés

Az Egyenlő Bánásmód Hatóság ügyfélelégedettség-mérései rendszeres visszajelzést nyújtanak az ügyfelek véleményéről és a hatósági szolgáltatások színvonaláról.

A megyei egyenlőbánásmód-referensi hálózat szolgáltatásaival kapcsolatos elégedettség mérése az ügyfélfogadásokon kitöltött anonim kérdőívek feldolgozásával történik. Ugyancsak anonim kérdőívvel vizsgálja a hatóság minden évben a hatósági eljárás teljes folyamatára vonatkozó véleményeket a határozatokkal érintett ügyfelek körében. 

A referensi hálózatban mért ügyfélelégedettség a személyes ügyfélfogadás tapasztalatairól, az éves kutatások eredményei pedig a hatósági eljárások teljes folyamatával kapcsolatos véleményekről nyújtanak visszajelzést.  

Statisztikák

A megyei egyenlőbánásmód-referensi hálózat adatai: kommunikáció, ügyfélfelégedettség-mérés, ügyfélforgalom - 2015.01.01.-2015.12.31.

A megyei egyenlőbánásmód-referensi hálózat adatai: kommunikáció, ügyfélfelégedettség-mérés, ügyfélforgalom - 2009.09.01.-2014.12.31.

Ügyfélelégedettség-mérés a 2014. évi hatósági határozatokkal érintett ügyfelek körében