Ügyintézés

A hatóság munkatársait és a megyei egyenlőbánásmód-referenseket ügyfélfogadási időben kereshetik fel személyesen az ügyfelek. Ügyfélfogadási időpontokra előzetesen jelentkezni a megadott telefonszámokon lehet.  Az ügyfélfogadás aktuális adatbázisa a https://www.facebook.com/egyenlo.banasmod.hatosag/ felület Ügyfélfogadás menüpontjából is elérhető.

Az Egyenlő Bánásmód Hatóság megyei és járási helyszíneken működteti az országos egyenlőbánásmód-referensi hálózatot. A referensek minden héten előre rögzített időpontokban és helyszíneken, általában a megyeszékhelyek jól megközelíthető, akadálymentesen elérhető intézményeiben és civil partnerek székhelyein tartanak személyes ügyfélfogadást. Minden hónapban egyszer az ügyfélfogadás járási helyszíneken elérhető.
A referensek tájékoztatják az ügyfeleket a diszkriminációval szemben garantált jogokról,  közreműködnek az egyenlő bánásmód követelményének sérelméhez kapcsolódó kérelmek elkészítésében és  elősegítik a jogorvoslati lehetőségek igénybevételét a hátrányos megkülönböztetés különféle eseteiben, továbbá szakmai rendezvényeken és médiapartnerségekkel hívják fel a figyelmet az egyenlő bánásmód követelményére. 

Részletes ügyfélfogadási információkért kattintson a felületekre.

Budapest

Bács-Kiskun Megye

Baranya Megye

Békés Megye

Borsod-Abaúj-Zemplén Megye

Csongrád Megye

Fejér Megye

Győr-Moson-Sopron Megye

Hajdú-Bihar Megye

Heves Megye

Jász-Nagykun-Szolnok Megye

Komárom-Esztergom Megye

Nógrád Megye

Pest Megye

Somogy Megye

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye

Tolna Megye

Vas Megye

Veszprém Megye

Zala Megye